Hundpromenad och intervju

Det börjar lossna i min tillvaro. I går blev jag kallade till en intervju på tisdag och i dag var det sex hundar och sju hundägare på lördagspromenaden. Allt gick bra och människor blir nöjda och förvånade när de hör att det är gratis. Jag tycker om att göra andra glada! (till skillnad från...?)

Tvättade mina fönster i går och som alltid när jag väl kommer igång med något så gick det av bara farten. Idag städar jag resten av huset och springer. I kväll blir det förmodligen indisk mat, en ny (för mig i alla fall) restaurang har öppnat vid stadens enda biograf (numera).

Lea och Rakel tillbringar några timmar på balkongen, men de verkar mest sitta och trycka. Ändå har jag tagit ut mat till dem. Men det måste vara tråkigt att vara i buren hela tiden? Vi måste alla ta oss ur våra bekvämlighetszoner, annars blir vi tråkiga och stannar i växten.



Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hur många hundar har du? Hundvärd? Är du bra på att tvätta fönster, verkar så. Här är allt bra, har varit på Malta, otroligt fascinerande historia.

2009-09-19 @ 22:03:00
Postat av: Agneta

jag har 1 hund - fortfarande...har börjat med gemensamma hundpromenader på lördagarna. fönstren blev sådär, inte perfekta, då ska man använda tidningspapper. Malta verkar vara inne, en kompis till mig åker dit på söndag.

2009-09-20 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0