döden döden

läser "The Book of Secrets" av den gode Deepak Chopra (honom skulle jag vilja träffa). Där står det att vi dör hela tiden, dvs cellerna i vår kropp dör och ersätts stundligen. Då tänker jag så här att det är därför vi sover, för att starta om, som en dator som hänger sig om den står på för länge.

I natt (när jag sov) kunde jag inte för mitt liv komma ihåg vad min hund hette eller hur hon såg ut, visste att min hund var borta men visste inte vilken hund det var. Intressant upplevelse.

Kylan och snön över hela Europa beror på något väderfenomen (vilket är ganska självklart) men vad beror då det på? Är det som med El nino utanför Chiles kust, något som återkommer med jämna mellanrum eller beror det på uppvärmningen?

Frågor frågor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0