fejjan

ska oxå uppdateras varje dag och det är hektiskt...

Har nu läst boken om naturväsen och är förbryllad över mig själv. Jag är beredd att tro på allt, men visst är det svårt att tro på det man inte ser. Att se är att tro - men att tro är att se, oxå.

Det är vinter, något som vi har i vårt klimat varje år, ibland mer ibland mindre. Vi är åtminstone beredda på snö och kyla och hanterar det för det mesta rätt bra. Sedan fungerar inte allting alltid som vi vill. Tänka sig. Hörde en man på radion som sa att nu fick det vara nog. Hur tänker han då? Vad tror han att han kan ändra på? Det blir så tydligt att vi måste acceptera det vi inte kan förändra. Livet blir mycket enklare då.

Gjorde en movielistchallenge på fejjan och hade sett 73 av 100 filmer...då är man antingen moviefreak elr så har man inget liv. Av 100 böcker har jag läst 53. Måste erkänna att jag ibland inte var säker på om jag läst/sett elr trodde att jag gjort det. Som Oliver Twist. Tror inte att jag läst den, men är inte säker. Elr Sense and Sensibility. Äsch, spelar roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0