hrm

när man inte har jobb då vill man ha vilket jobb som helst
när man har ett jobb, då vill man ha något annat

varför är det så?

i natt drömde jag att jag var i Paradiset, en massa djur (islandshästar (det du, E, det är ditt fel), hundar och smågnagare) och djurälskande människor. det enda sorgliga var att jag inte hittade min egen hund, men hon var där nånstans och hade det bra hon med. det började med att jag lämnade ett tråkigt möte som gick över tiden. grattis säger jag till mig själv. även om det bara var en dröm.

Kommentarer
Postat av: Eva

Du borde följa med och provrida nån gång. För "enkelt" för dig kanske?

2010-12-08 @ 21:52:18
Postat av: agneta

närå, jag hänger gärna på!

2010-12-09 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0