3 D

är coolt. Såg om Avatar i går, i 3d och tyckte mer om den andra gången. Kanske för att det var 3d, kanske för att historien vinner på att ses om. Jag kan inte minnas när och om det hände senast. Fortfarande är den lite för sentimental och lite för enkel i vissa fall, men allt annat är så tokbra så man överser med det. Det är möjligt att man inte längre kan köpa något med hull och hår utan måste ha reservationer. Eller att få filmer (och böcker) håller till 100 %. Den första halvan av filmen är nästintill perfekt och 3d effekterna var fantastiska, som det sagts. Jag känner hopp för mänskligheten som går och ser en sån här film, som trots allt handlar om att det inte är pengarna, makten och prylarna som är viktiga.

Kom i säng efter 1 och kom ändå upp vid 9. Nånting har hänt med min förmåga att komma upp efter en sen natt. Det är också intressant. I morgon kommer en spekulant och tittar på Lucidora. Tydligen vill de flesta ha honor. Men det är nog så det är, med de flesta djurslag. Kanske blir jag sittande med en massa hannar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0