bokade tid

till kastrering nästa tisdag. Det är dyrt (800 spänn för en 650 för den andra) men jag gör det, dels som en del i min utbildning till marsvinsägare. De måste vänta 2 månader innan de kan gå med honorna, jag trodde jag kunde släppa ihop dem nästa dag...
Såg "Terminator Salvation" i går och den var så där. För mycket action och för lite handling. Sam Worthington var med och jag gillar honom mer och mer, även om den roll han gjorde här påminde mycket om den i "Avatar". Så var Christian Bale "John Connor" och jag kunde bara tänka på honom som Batman. Men det är nog ett problem hos mig. Jag insåg dock att även en bra skådis behöver regi och bra klippning...och specialeffekter. En del datorgrafik blir stötig, även i en film som haft stor budget. Hur kommer det sig? Tidsbrist? Nog ser de, det är ju deras jobb att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0