det är ett pyssel

med allting, men det är väl det livet går ut på...pojkarna (marsvinen, alltså) ska gå på handdukar i en vecka och stygnen ska tas på torsdag nästa vecka. De ska få morotspuré i munnen om de inte vill äta...det är bara att hoppas att allt går bra.

På måndag börjar jag jobba och sen 8 veckor framåt och i går blev jag klar med min historia, som jag nu skrivit om. Funderar på att läsa igenom den på en gång och börja jobba med den. Det blev ca 80 sidor. Kanske en ny bok om ca ett år (till nästa års bokmässa). Den blev konstig, men jag är ju konstig, så det är inte konstigt.

Började i går läsa 2 intressanta och lovande böcker;
never eat alone AND OTHER SECRETS TO SUCCESS, ONE RELATIONSHIP AT A TIME
av Ketih Ferrazzi

HEXWOOD av Diana Wynne Jones, som jag läst förut, hennes fantasi är helt enastående och hon har dedicerat den till Neil Gaiman, bara en sån sak

Kommentarer
Postat av: Elechori

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-11-14 @ 10:59:33
URL: http://elechori.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0