Det har sagts

mycket förståndigt (och mycket dumt) om vad det hela handlar om och går ut på, jag tror vi går vilse i alla ord, det där med tystnad är kanske inte nån dum sak ändå? Vi borde kanske vara tysta mer (varför skrämmer den tanken mig så?). Om vi blir tysta kanske vi kommer att hitta något som hittills undflytt oss...Många gånger när vi "diskuterar" väntar vi bara på att det ska bli vår tur att framföra våra käpphästar och därför blir det aldrig någon gemensam kraftsamling. Så. Alltså borde jag inte skriva mer, men det tror jag att jag kommer att göra ändå, ni kan ju välja om ni vill läsa. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Mats Ohlin

Jag brukar besöka din blogg allt som oftast, och finner dina små korta reflexioner om det mesta inspirerande. Din blogg vore bra mycket fattigare dem förutan!



Men - "en bild säger mer än tusen ord", heter det ju. Du är inte bara författare, du är i hög grad fotograf också. Ta den sidan hos dig på mera allvar, är mitt råd. Och det ena behöver definitivt inte utesluta det andra!

2010-06-03 @ 14:33:13
Postat av: agneta

tack för allt beröm, vi är många som är duktiga att fota, jag börjar fundera på en gemensam utställning någonstans...

2010-06-04 @ 12:00:54
Postat av: Mats Ohlin

En jättebra idé som du kunde utveckla och realisera!

2010-06-04 @ 20:50:43
Postat av: Alternative Fuels

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-05-17 @ 13:04:20
URL: http://alternative-fuels.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0