Vila i frid

Baltasar överlevde inte gårdagen och har nu anslutit sig till sin bror, som dog innan han var mer än en dag gammal. Önskar att jag kunde resa i tiden, då hade jag aldrig brytt mig om att kastrera dem, men ska man se någon lärdom i detta är det att inte bråka med marsvin i onödan, de är för känsliga för det. Att något så litet kan lämna ett så stort hål efter sig...Kasper äter inte än, så vi får se hur det blir med honom, har dock tvångsmatat honom med morotspuré och det går ner...


Kommentarer
Postat av: Kaija

Det är svårt när man känner sig medskyldig när det gäller liv och död,men du gjorde ingripandet för flockens skull.Nu får man sända de goda tankarna till Kasper så han klarar sig,livet är skört.

2010-06-23 @ 09:40:52
Postat av: Anna Stilla

Jag är glad att jag hann träffa honom. Hoppas att den andra killen klarar sig. Kram på dig Agneta!

2010-06-23 @ 12:27:39
URL: http://www.annastilla.blogspot.com
Postat av: agneta

tackar, det är inte lätt att bli påmind om hur skört livet kan vara...men det borde inte komma som en överraskning...

2010-06-24 @ 10:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0