Earth Hour

Ikväll. Jag släcker ljuset, det är ett val jag gör. Pratade om Omställning Eskilstuna på en sopplunch på ABF i går. Det var pirrigt och kul. Jag blir så kall om händerna, kanske skulle jag ha vantar på mig? Jag tror ju inte att jag ska bli nervös, jag är så van att prata inför folk, men jag borde nog förbereda  mig lite bättre. Det är svårt att veta vad  man ska framhålla för en publik som inte vet så mycket om ämnet. Det finns ju hur mycket som helst att prata om, men det har man inte tid till. Många kom från Omställning Eskilstuna och det var skönt, det var ett stöd.
Sedan får man se vad det blir av det, det beror ju inte bara på mig. Men det känns skönt att börja göra nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0