annandag pingst

och en vanlig vardag. Det känns fortfarande konstigt att tidningen kommer och brevbäraren är ute och fräser. Gick till Janelings och köpte frukostbröd, det känns alltid lika lyxigt. Missade Prideparaden i år igen, varje år tänker jag att jag och min significant other (Alice) ska gå och se den och varje år missar jag den. Och i år var det till och med fint väder. Jaja, suck, så kan det gå...

Nu kan marsvinen få inte bara maskros och gräs, utan oxå kråkvicker, groblad, harsyra, klöver, rönnblad...och de knaprar vildsint i sig det mesta. Köpte kålrot till dem och de är lite tveksamma i början, men känner jag dem rätt går det snart ner, det oxå.

Kram på er, trevlig Pingst. (det är ju helg, låt ingen lura i er nåt annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0