det är kul

när det rör på sig, så länge det går åt rätt håll

Har min sista engelskalektion i dag, det har varit kul att ha elever igen och jag blir inte alltför ledsen om jag får fortsätta på Folkhögskolan i höst, vet inte än hur det blir. Har skickat iväg ansökningar till några skolor som har en inriktning jag gillar men inte hört något än. Jag vill ju jobba på gymnasiet fast jag inte har rätt behörighet. Jag har för lite grammatik- och litteraturvetenskapkunskap...eller så har jag alldeles lagom. Jag undrar alltsomoftast om utbildning (och information) verkligen är svaret på alla frågor? Borde vi inte göra saker istället?

Så skriver jag bloggadressen i ansökningarna, det kanske man inte borde göra?

Kommentarer
Postat av: Mats Ohlin

Jo det bör du absolut göra, tycker jag (skriva bloggadressen i ansökningarna). På vilket sätt skulle det skada? Din blogg ger ju uteslutande en god och bra personlig bild av dig!

2010-05-28 @ 21:22:45
Postat av: agneta

tackar, så har jag också tänkt. om en arbetsgivare inte gillar det de ser, så är det ändå fel arbete för mig.

2010-05-29 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0