de hade älgmärgben

på ICA Ekängen, coolt, det har Alice aldrig fått förut. Så i dag blir det fest. Själv funderar jag på att slå på stort och köpa wokad mat vid Fristadstorget.

Drömde att jag hade en massa (små) djur att sköta om och de hade inte fått mat eller vatten på evigheter, så en del av dem (särskilt ungar) hade dött. Men de kvicknade på sig när de fick mat, även om det verkade som jag aldrig blev klar. Så var det snö och vinter (kan bero på filmen "Hästmannen" som vi sett i skolan). Fem elefanter tröttnade och sprang sin väg söderut, vilket var bra eftersom vi var i norra Afrika (!), även om det var indiska elefanter. Jag såg dem springa och var bara lättad, elefanter behöver så mycket mat...Medan jag skötte djuren blev de större.
Vaknade med en önskan att skaffa fåglar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0