det är svårt

att ständigt variera sig, vara intressant och spännande. Jag kan ju inte riktigt skriva allt jag tänker och tycker, jag måste tänka mig för lite grand...Annars är det mycket som snurrar runt i huvudet på mig, av många olika slag. Är man vuxen när man har gett upp? Kommer jag någonsin att känna att jag kommit fram, eller blir det så att jag dör otillfredsställd? Och gör det i så fall någonting? Finns det en mening eller är det bara slumpen som styr? Är det bästa att välja en filosofi som man kan leva med och sedan hålla sig till den eller är det oärligt?

Vad är ett svart hål? Gränsen för vår förståelse av livet och fysiken? Kommer vi att kunna få veta vad som finns innerst i ett svart hål, vad singulariteten innebär och villka nya frågor kommer det att leda till? Kommer jag att vara med då?

Hur vet man att man är glömsk?

Kommentarer
Postat av: Kaija

jag litar på "data Magnus",svara yes på alla frågor,men det gäller kanske bara program frågor i datorn.

2010-10-09 @ 12:28:06
Postat av: agneta

det låter som en bra filosofi, som någon sa om hästar - de säger alltid Ja! när du frågar om du frågar på rätt sätt(hundar oxå)

2010-10-10 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0