har jag blivit

en sån där tråkig vuxen som jag lovade mig själv att aldrig bli? Går istället för att springa, reaktionär istället för radikal, fast i gamla tankemönster? Dags att spotta upp sig. Typ sju mil.

Såg en skum film i går. Var tvungen att se färdigt fast den höll på i evigheter med alla reklamavbrott. Vad ska man göra. Den hade precis den där coola twisten som jag älskar, som man ibland kan undra om den är medveten eller inte. Men jag tror den var det.

http://www.youtube.com/embed/vtp14ikRvxo


Kommentarer
Postat av: Kaija

vad var det för film?

2011-04-02 @ 16:35:11
Postat av: agneta

Southland Tales, trailer om man följer länken. Samma regissör som Donnie Darko, gick på 6an.

2011-04-03 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0