Cold Mountain

såg jag i går. Jude Law, Nicole Kidman, René Zellwegger. Vet inte om det är regi eller nåt annat, men filmen är rätt tråkig. Och René Z är så felcastad. Möjligen har hon fått i uppdrag att vara nån sorts komiskt inslag, men det blir bara överspel. Folk går åt i samma takt som i värsta Shakespearetragedin och man bryr sig inte riktigt. Kanske vill den säga något om något, men vad om vad är jag inte kvinna att reda ut.

I övrigt lullade vi på som vanligt hela dan i går, djuren och jag. Gott så.

Blev kallad till ännu en intervju. Men jag har ju ett jobb redan. Tydligen var jag inte så överspelad som jag trodde, dessutom börjar nog rektorerna få lite panik så här veckan före skolstart...(de skrapar i botten på tunnan och de de helst ville ha har tackat ja till annat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0