drömde

bland annat att jag fick en ny kamera, en systemdigital. En hint från mitt undermedvetna/överjag? Möjligen. Ska fota mer,  men det är krångligt sedan jag började springa. Så behöver jag fundera ut nya motiv, det känns som om jag fotat allt redan. (hm, det där verkar ju väldigt konstigt...ingen kan väl ha fotat allt?) Känner igen (kan bero på årsslut) att jag inte alls lever upp till min fulla kapacitet, vilket jag tror beror på att jag vill göra saker tillsammans med andra och jag har fortfarande inte hittat de där andra som jag kan förflytta berg med. Men - det är aldrig för sent att ge upp. Eller hur? 

Ska till arbetsförmedlingen i dag, för vilken gång i ordningen vet jag inte. Min "karriär" är ett lustigt lapptäcke...Men jag är som jag är och det är som det är och det blir som det blir när det går som det går.

Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0