ta det kallt

lr vad säger ni? I dag tog jag på mig termobyxor eftersom låren blev till ispinnar efter 20 minuter. Hade dem ingenting förra vintern, så det var nåt extremt i dag. Eller så har jag blivit mer frusen av mig. Så var jag jättevarm resten av dan. Så är det -det finns inget dåligt väder...

Skolan delade ut geléhjärtan till alla i dag, rart, eller hur? Ju mer jag är där, ju mer trivs jag. Återigen, det är oroande. Så fort jag trivs nånstans blir jag nervös...tur att det inte händer så ofta. Börjar dessutom gilla antiken. Ja, herregud.

Såg tredje delen av Sherlock i går och tyckte att ha som spelade Moriarty såg ut som han som spelade Godric i True Blood. Med Google behöver  man ju inte undra så jag kollade upp det. Det är inte samma. Den ena är från Irland, den andra från Danmark. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0