med ett dåligt regnställ

blir man blöt när man går i regn

Polismisshandel och kvinnomisshandel, 2 VÄLDIGT olika saker (tack för den, J)

Såg en film som heter "All the little animals", Christian Bale var med, INTE en av hans bättre filmer, men den var lite söt. Cornwall verkar väldigt vackert. Och varför gillar engelsmän grävlingar så mycket? Det förstår jag inte, det blir ännu ett tecken på deras sentimentala syn på natur. (kaniner, rävar och uttrar, det förstår jag. och ugglor. men GRÄVLINGAR? näej)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar grävlingar. De är fina. Jag gillar inte bilister som kör över grävlingar. De är dumma.



Jag gillar igelkottar, sniglar, älgar, myror och absolut grävlingar. Bara för att de är en del av naturen. Lite sentimental är jag nog också :)

2011-06-20 @ 16:35:28
URL: http://www.annastilla.blogspot.com
Postat av: agneta

mm, så kan det vara

2011-06-21 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0