SAAB

denna eviga följetong, dödsryckningarna sker i direktsändning och vi förväntas engagera oss. Jag har sagt det förut (och säger det igen) - bygg något som går att sälja, som världen vill ha och behöver. Sedan vet vi ju ända sedan Anne Wibbles tid att vi bör ha en årslön på banken, har de inte det? Jag har svårt att tro att de tjänar så dåligt att de inte skulle kunna spara några hundralappar varje månad. Sedan har de väl inte jobbat, fabriken har varit stängd? Den som inte arbetar ska heller inte äta?

Kort sagt, när fabriken stängs pga att underleverantörerna inte har fått betalt och vägrar leverera delar, då borde en intelligent människa börja se sig om efter ett nytt jobb. Eller har jag fel? Jag har alltid rätt utom när jag har fel och det har jag aldrig. Så det så!

Drömde att jag såg 2 hundar bli osynliga. Jag gick ut och frågade den första människa jag såg (en ung tjej) vad hon trodde om det och hon sa att det hade hon oxå varit med om. Sedan försökte jag övertyga några andra om vad som hänt, att det var sant, jag hade ju sett det. Men de trodde mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0