skulle fota

innan jag bloggade i dag så det kunde bli lite nya bilder, men gjorde jag det? Svar nej. Nåja, det är ju orden som räknas, eller hur? Så har jag många fina bilder att återanvända, jag tror ju på recycling.

För första gången i mitt liv har jag fått akupunktur och laserbehandling och ja, det funkar. Skriver nu detta med en axel som inte gör ont och förkylningen är bättre.

Cykeln, som hade punka, blev bra med en ventil för 12 kronor, så allt i allt en lyckad dag. Har ätit massor av grekisk bondsallad och känner mig mätt och nöjd. Så kan det också vara.

Blåbären och smultronen är mogna samtidigt, är inte det avigt så säg. Förändringarna är inte något som ska komma, de är redan här...

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha, visst ska det inte vara så! Men Rica förser sig förtjust med bådadera. Havanna lärde sig aldrig (orkade inte) plocka själv men glupska Rica ger sig ut på egna skördetåg. Hur gör Alice=

2011-06-30 @ 22:50:29
Postat av: agneta

alice begriper nog inte att det är mat, inte ens när jag visar henne, varje gång vi går förbi humle påminns jag om hur Freja åt det med förtjusning. Alice är en annan sort...

2011-07-01 @ 11:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0