i går pajade jag

min trogna gamla (2 år) Nokiatelefon. Vilken sorg jag kände, det är inte nyttigt att fästa sig så vid SAKER. I dag cyklade jag förbi Teliabutiken på stan och skaffade en Ericsson. Ska lära mig den nu (den ligger på laddning först). Jag tänkte (mycket moget) att jag inte ska fastna i gamla plogfåror utan plöja nya. När du släpper det gamla finns det plats för nytt. Och liv är förändring. Eller hur?

Globe Forum var intressant, framförallt för att se allt bra som händer, i Eskilstuna och annorstädes. Pratade bara med 2 jag kände sen förut, jag fick intrycket att jag snabbt blev avfärdad som någon som inte hade något att bidra med. Insåg oxå att jag måste putsa upp och modernisera mina idéer och tankar. Resten av världen kommer ikapp mig, så ska jag bidra med något måste jag anstränga mig lite.

http://www.rolighetsteorin.se/ - kul idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0