Fairtrade City

har Eskilstuna nu blivit. Diplom mottogs i går på Stadshuset. Jag var där som representant för ABF för att ragga folk till studiecirklar i Hållbar utveckling. Mina grannar dök upp, det var trevligt. Handlade på Hemköp på stan efteråt, ca klockan 16 och brödet och delikatessdiskarna var helt slut. Ska det vara så?

I dag ska jag dricka glögg, så det så!

Såg The Social Network. Bra film, en intressant historia. Huvudpersonen, "uppfinnaren" av Facebook påstås skildras som en extremt osympatisk person. Tänk, det tyckte inte jag han han var. Ungefär som med Dr House (i TV - serien House). Det får mig att undra över mig själv. Är jag osympatisk eller bara väldigt empatisk?


Kommentarer
Postat av: Mats Ohlin

Kanske både och?

2011-11-13 @ 20:42:22
URL: http://www.matsohlin.se
Postat av: agneta

tänk, jag tror du har rätt!

2011-11-14 @ 17:50:48
Postat av: Mats Ohlin

Faktiskt, det tror jag med! Kul, att du tar det så ändå...! ;)



Tyvärr tror jag detta syndrom gäller även mig...

2011-11-14 @ 20:21:34
URL: http://www.matsohlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0