nätverkskabeln

slutade fungera i förrgår. Ringde supporten (som var opedagogisk och otydlig, eller också är jag extremt oförstående...) och efter lite funderande fram och tillbaka, med omstart av dator (i felsäkert läge (tryck ner F8 när du startar)) och modem, kom vi fram till att det var kabeln som fallerade. Som Lucia tuggat på den är det ett under att den fungerat så länge. I väntan på ny kabel skriver jag detta hos mamma. Inte fungerar den fasta telefonen heller.

Hm, nåja, det är en världslig sak, för att citera Karlsson på taket.

Såg början och slutet av Marley och jag som visades på Rikstelevisionen i går. Skrattade högt många gånger. Trodde att jag skulle bli irriterad på hundägarnas totala okunskap om vad en hund är och behöver, men den där Marley var nog en hund för sig... Han såldes på rea och ingen av matte eller husse (som ändå verkar vara mer än normalbegåvade) kom sig för med att fråga varför han var billigare än de andra valparna... Ska nog läsa boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0