Melodifestival

är inget jag brukar engagera mig i, men i går hade jag inget bättre för mig och lyssnade samtidigt som jag satt vid datorn (och spelade spel). Allt lät illa utom den sista låten som var riktigt bra. Kanske för att de andra var så dåliga, jag vet inte. Men hon kunde sjunga, låten var stark och dansbar, det var nästan så jag hoppade upp och började skutta runt. Men bara nästan, herregud.

http://www.youtube.com/watch?v=bRyzGv3AVEg en annan låt med samma sångerska (vinnarlåten finns inte på youtube?)

I går sprang vi i kylan och det gick riktigt bra? Tränade oxå rallylydnad och den här gången stötte vi på svårigheter, det kanske inte är så lätt som det ser ut...En långhårig colliehanne var där, tror han hette Bertil (!). Han försökte flörta med Alice men hon bara, så, liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0