solen

skiner, himlen är vinterljusblå. I dag skulle man ha gått en långpromenad, men vi är påtvingade vila, eller vi och vi, hunden ska vila. Och jag går inga långpromenader utan hund, jag förstår inte vitsen. Har nu sprungit tre gånger ensam och det går, men det är segt. Vad mycket tid man får över...Alice vill leka och vill inte ha "the cone of shame" på sig, men ibland får man inte som man vill...

Det förekommer kritik mot arbetslinjen, människor som inte alls ser arbete som livets mening. Och man kan vandra som konst. Se där, 2 saker jag lärt mig av att lyssna på p1.

Kommentarer
Postat av: Mats Ohlin

Kommer allt som oftast inte ihåg att P1 fortfarande finns... Får nog ta och börja lyssna på den kanalen igen. - Fast hur når man dessa etervågor numera då, när man inga radioapparater hafwer qwahr...?



Hälsa Alice så mycket; jag önskar henne av allt mitt hjärta hälsan åter! (I morrn bär det av till Strömsholm för vår perserkatts del och en njurröntgen...)

2012-02-12 @ 19:57:12
URL: http://www.matsohlin.se
Postat av: agneta

tja, man kan ju alltid lyssna via datorn?



http://sverigesradio.se/p1/

2012-02-13 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0