jag gillar inte krångel!

ack ja, varför blir man så irriterad över småsaker? antagligen för att man inte har något rejält att bli upprörd över så det är absolut inte synd om en, bara lite. men i dessa tider, när man har tillgång till hela världens kunskap med några knapptryck är det vansinnigt jobbigt att INTE få besked om tex var det finns agilitytävlingar nånstans. tex. eller ett program som tjatar om uppdateringar som man inte vill ha (tänker alltid, VIRUS).
Såg The Dark Knight Rises i går. Den var bra, kanske blir den bättre av att ses om, det går lite fort för mig emellanåt (inte som med Inception dock, som jag redan när jag såg den insåg att jag skulle behöva se minst en gång till för att fatta). Men jag såg hål i storyn och det gillar jag inte, kanske hoppas filmmakarna på att det ska gå så fort att man inte uppfattar hålen. Har nu glömt vilka de var, men jag ska ju se om den, som sagt. Jag är glad att jag gick och såg den själv (fast det var fler i lokalen), det kan jag göra igen, gå själv på bio alltså. Det kändes lite konstigt, men man vänjer sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0