Torgmadam, bronsskulptur av Rune Hannäs


Kommentarer
Postat av: Anna Stilla

Hej Agneta! Roligt med ett projekt. Det blir alltid på något sätt ett medvetet fotograferande. Men jag måste göra dig uppmärksam på att du kan hamna i knipa om du publicerar bilder på människor som inte har gett dig sitt tillstånd till publicering. Publicerar du en bild på vilken man kan känna igen en person då är det brott mot PUL. Det är därför som jag fotograferar mest sniglar och blåbär. De kan inte begära skadestånd av mig :)

2012-07-13 @ 17:24:04
URL: http://www.annastilla.blogspot.com
Postat av: Anna Stilla

Jag är själv väldigt kluven ibland, vad man får och inte publicera. Var går gränsen mellan privat och offentligt... Det skulle jag vilja få förklarat för mig.



2012-07-13 @ 17:28:24
URL: http://www.annastilla.blogspot.com
Postat av: agneta

jag tänkte på det, men blev slarvig, jag ska slärpa mig, tack för påppekandet!

2012-07-14 @ 11:14:12
Postat av: agneta

jag tänkte på det, men blev slarvig, jag ska slärpa mig, tack för påppekandet!

2012-07-14 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0