dagvill

nu börjar jag ha varit självstyrande så länge att jag förlorar begreppet om vilken dag i veckan det är, för att inte tala om datum. I dag har jag ett möte, så då måste jag ju ha koll på att det är tisdag den 13e. Så springer jag ju vissa dagar. Måste nog köpa nya skor, även om jag tog mig runt i går med stumma lårmuskler. Det är hårt att träna. Man blir hård.

Så var vi på rallylydnadsträning i går. Måste få Alice att tycka att det är kul om vi ska få poäng på helhetsintryck. Jag älskar Alice men kan tänka mig att det vore kul med en valp/unghund. Oxå. Det känns fånigt att vara enhundsägare även om jag förlikat mig med att det måste vara så just nu. Och jag vill ju ha henne många år till. Så - hur får jag henne att gilla rally? Hon har alltid trivts mer med uppletande och jaga boll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0