zombies

Nu har jag sett för mycket zombies på tv, när de börjar dyka upp i  mina drömmar. Jag vaknade i en dröm (förmodligen innan det blev för otäckt), somnade om och drömmen fortsatte. Den händer nästan aldrig nuförtiden. Coolt. På ett ställe hade man hittat ett sätt att "samarbeta" med zombierna. Mina karaktärer (varav en kanske var jag, kanske inte), blev fascinerade först - zombier som inte anfaller utan knatar omkring med vanliga människor - men insåg så småningom att det var nåt lurt  med det hela. Naturligtvis. En kvinna skulle till varje pris ha med sig en katt (som såg välmåenden ut, röd), vilket ledde till att bilen fastnade vid vatten. Så nu var de utan bil i okänt territorium.
Influenser; Walking Dead, The River, radioföljetongen och, möjligen, Scott Pilgrim vs The World.

Ja, herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0