hundplaner

Så länge jag har levt har jag funderat på vilka hundar jag ska ha. Just nu har jag världens bästa hund, men ändå tror jag inte det blir en korthårig collie igen. På många sätt passar vallhund mig perfekt, men på en del andra blir det besvärligt. Hon är lite vass och har kanske för mycket energi för mig. De senaste dagarna har jag överraskat mig själv med att återigen fundera på labrador. Men då en jaktlabbe, brun eller gul. Alltså inte en svart fläsklabrador. Men först är tanken att det ska bli en röd dvärgpudel och två whippet. Om man kan ha husdjur i framtiden...Jag hoppas det. Jag kan klara av många förändringar och anpassningar men det blir svårt att leva utan hund. Jag tröstar mig med att det är större miljöpåverkan att skaffa barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0