Filmtime

Börjar jag bli för gammal för att uppskatta en actionrulle? Har jag sett allting förut och blivit för blasé? Det kan oxå vara så att filmskaparna koncentrerar sig på fel saker och glömmer story och karaktärsutveckling. Det är svårt att ta farorna på allvar när man vet att hjälten kommer att klara sig. Sen kan man faktiskt gilla action fast man är kvinna#, även om det kan bli alltför tröttsamt med dessa unga flickor som hoppar runt i korta kjolar när männen har långbyxor. Samma principer som i sport. Apropå debatten på fejjan, mannen GÖR, kvinnan SER SEXIG UT. Dessa kommentarer bottnar i filmen "Star Trek: Into Darkness" som jag såg i går. Snygg, välgjord, men som så mycket i vår tid - yta, yta, yta. Men jag fick spännande drömmar.... # fast en är kvinna, menar jag förstås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0